duminică, aprilie 26

Teezeee

duminică, aprilie 26
O parte proasta in a fi elev sunt T(e)Z(e)L(e). De ceva timp circula prin banci biletele cu mesajul :"Cand ****' sunt TZL?".Profesorii raman perplecsi si nedumeriti la prescurtare, neintelegand ce lucru poate irita ele vi astfel incat sa foloseasca o injuratura(aici inlocuita cu steluuuute), cand acestia sunt cumiinti (daaaaa!), silitori (daaaaa?) si tineri, fericiti.
Pentru ca olimpici nu au "scutire" la teza, ma pun si eu cu burta pe carte.


Adio posturi lungi si filozofice, adio pana la sfarsitul ultimului minut stresant de teza, pana la ultima clipa cu palme transpirate si gol in stomac!
Mara.

2 comentarii:

Octalon spunea...

eu in perioadele de examinare imi inventam ticuri si defecte ca sa nu ma plictisesc. Citeam cu un singur ochi , scriam cu doua degete , sau aveam voie sa scriu doar 2 minute cu acelasi pix. Seara , daca ma simteam foarte obosit si nu puteam sa dorm , citeam povestile olimpului , povestiri nemuritoare ,poate ceva cu vikigi sau tarzan (tarzan mi-a tinut companie perfecta prima sesiune)...vremuri ciudate..

Mara spunea...

Aseara, inaintea tezei la romana, am citit Caragiale. Ca un facut, profesoara (fana Caragiale), ne-a dat un subiect:"explicati rolul ironiei in literatura, referindu-va la un text semnat de un autor roman".Am scris despre "Vizita..." ;).

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket