duminică, aprilie 5

Ada Milea-Andreea (versuri)

duminică, aprilie 5
Geniul necomercial al Romaniei....(*taratatam*)Ada Milea. Un cantec despre arabul petitor si Andreea.






Versuri(nu le-am gasit pe nicaieri, asa ca am incercat eu).

(silabe care seamana cu o limba arabeasca) Andreea (silabe care seamana cu o limba arabeasca)
Andreea.
Hai sa te joci cu cineva.
Asteapta dupa colt imbracat in pijama.
A cules din oras toate florile. Sa-ti arate cat mai bine sentimentele.
Andreea, de ce l-ai alungat in pijama (,) puteai macar camasa sa-l lasi sa si-o ia.
Andreea,nu conteaza cat de tare l-ai mintit sau firele de par pe care tu i le-ai albit.
Andreeeea, ha...(silabe care seamana cu o limba arabeasca)
Andreea.
Daca ai pe'altcineva, da-i un telefon la ma'sa ca sa vina sa si-l ia.
Ca de cand sta dupa bloc in pijamele neclintit, a 'nceput sa se imputa si tot blocu-i ingrozit.
Andreea,ha(silabe care seamana cu o limba arabeasca)
Eu sunt Andreea. Si invat la facultate.Bine.Parinti cheltuieste o groaza pentru mine. Trimite din Libia scrisori care nu vine.
Haaaa...aaaa
Am cumparat apartament ca sa stai cu mine si cand ai vazut tu ai spus "Bine.".
Haaa...aaaa.
Pentru ce nu vrei sa vorbesti cu mine?Cand parintii mei au spus la parintii tai:"Bine."
Pentru ce nu vreeei sa vorbesti cu mine? Cand parintii mei au spus la parintii tai:"Baai.
Halehashi...(silabe care seamana cu o limba arabeasca)"
Bine.
Halehashi...(silabe care seamana cu o limba arabeasca)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket