duminică, aprilie 26

Racita

duminică, aprilie 26
M-am trezit cu o voce groasa si inabilitatea de a spune mai mult de trei cuvinte fara sa tusesc o data sau de doua ori.
We're fu**ed!
Azi trebuia sa gasesc un acompaniament vocal pt. o piesa la chitara. De-abia am gasit niste Nurofen Raceala si Gripa si nr. de telefon al baietiilor din trupa sa le spun tragedia. N-am putut sa spun mai nimic, dar au inteles foarte bine totul din, citez:
"Sghhaluthh!Shghtiti *ahm,aaghh*..."
Nu stiu ce o sa fac maine la repetita din corul scolii, cu diriga. Mi-e ca ma depisteaza , racita si epuizata, si nu imi mai da voie sa cant, cu corul scolii, la Teatrul Dramatic, ca "ma obosesc si nu mai am timp de olimpiada.".
O sa postez leapsa zapacitei in transe.
1-20
1.Imi plac mult norii.
2.Urmez cursul gimnazial al unui liceu pe profil mate-fizica.
3.Strabunica mea are 83 de ani, si imi spune fix in momentul asta : "Nu te culci, maica, odata?Maine ai teza la Romana.Invata, maica!"
4.Am un giveci cu seminte de margareta pe noptiera.
5.Am in permanenta la mine un pix si un carnetel cu foi de mate.
6.Cel mai dragut profesor este cel de Matematica, pentru ca are o nepotica in America si ne spune mereu ca ii e dor de ea.
7.Cea mai mica nota a mea este 9.
8.Cea mai dureroasa nota a mea a fost zecele la matematica, atunci cand n-a invatat nimeni si ne-a marit la toti notele cu doua puncte.
9.Cel mai frumos lucru pe care l-am facut pana acum a fost atunci cand am zambit tuturor oamenilor o zi intreaga, in cea mai proasta zi din viata mea. Am zambit celor care m-au injurat, baiatului iritat, mamei.
10.Lucrul neobisnuit care mi se intampla foarte des este faptul ca ma intalnesc pe coridor cu profesorul de mate, care sprijina servieta de calorifer si scoate din ea culegeri pentru mine si Alice (urmatorul lucru e despre ea).
11.Alice (sau Ali) e cea mai buna prietena a mea. E usor trista, mereu nebuna, olimpica, si ea, la mate, si innebunita in permanenta dupa baieti ciudati.
12.Culoarea mea preferata e violet. Nu am nici un tricou de culoarea asta (pentru ca 3\4 sunt negre).
13.Am parul cret. Ca sa fiu sincera, gradul lui de "cretime" depinde de soare, de sampon, si mai ales de starea de spirit.
14.Am un frate de 8 ani si o sora de doua luni.
15.Iubesc scrisorile.
16.Singura persoana la care am tinut foarte mult fara s-o cunosc e Cristi Minculescu.
17.Primul site pe care il deschid atunci cand dau click pe Mozilla este metalhead.
18.In cea mai mare parte a timpului ascult Led Zeppelin, Pink Floyd, Metallica, Nirvana, G'NR, Motorhead, AC/DC etc.
19.Nu inteleg de ce metalishtii si punkerii se bat. Eu un ascult si Sex Pistols(yeah!) si AC/DC si nu ma simt contrariata/vinovata.
20. Nu sunt buna deloc la Conquiztador(desi imi plac intrebarile cu Led Zeppelin si Beatles).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket