vineri, aprilie 17

Ca-la-rasi...fragmente

vineri, aprilie 17
Internatul Banulescu
Camp stanga, camp dreapta, in fata o benzinarie. Miroase a tocana de la cantina. O fata plange pentru ca a luat nota mica.
*
Saltea curbata la mijloc, atingand podeaua.Trei arcuri iesite din saltea. proeminente:masaj la baza coloanei.Miros ciudat venind din baie :).

Ma pic pe el de Pic

Cu riscul de a enerva calarasenii: am pierdut 3 (trei) microbuze (vin din jumatate in jumatate de ora) care transporta oamenii din mijlocul campului spre oras, dupa ce au umplut sacose din minunatul hypermarket cu nume de lipici. Nu din cauza ca nu eram acolo la timp,din cauza ca am fost spulberati de o gloata de localnicii turbati care se impingeau din rasputeri, injurau si asudau pentru a prinde un loc in minunatul autobuz(wtf?!).O doamna solida de vreo 60 de ani m-a daramat si sacosa mi-a fost calcata in picioare, aveam acolo cateva carti.
Replica geniaala venita din microbuz, in inghesuiala infernala, venita din partea colegului de la Brasov:"Ma pic pe el de Pic!"

Aici as putea detalia, pentru ca sunt sigura ca cititoarii nu ma stiu ca fiind nervoasa sau emotiva. Pot sa aspun ca acum am simtitcum mi se strange stomacul, cum am capul strans intr-o menghina si ca imi vine sa urlu. Eu si ceilalti elevi olimpici am fost tarati pe jos, injurati de mama, tata, sfinti,rude indepartate, stramosi, impinsi, loviti...Pentru ce? Am venit sa luam paine si niste banane, oameni buni!Pentru ca bucataresele isi bat joc de mancarea de cantina, pentru ca oamenii mai trebuie sa si manance.

Dunarea(Am luat un vaporas de la Chiciu, pentru cunoscatori)

Liniste, apa minerala, somn, trezit cu capul inundat de soare, val argintiu, privire, raset, vant, plete.

Calarasiul per total

Lasand la o parte gustul amar lasat de Pic, Calarasiul mi s-a parut o combinatie intre comuna si oras, eu avand placerea sa ma intalnesc cu o vaca in timp ce traversam strada spre benzinarie.Ce-i drept era legata de o caruta, la care tragea un calut slab(sic).
Centrul arata a orasel cochet, insa faleza m-a vrajit. As dormi acolo, pe oo banca, ca sa ma trezesc in linistea apei si sub privirile paterne ale lui Dromichaites.

Concluzie

Calarasi:dezamagire usoara.
Premiu:frumusel.
Drum:sforait.
Vreau:o baie si (sau in?!) supa de rosii
Ma intorc: atunci cand m-o purta vantul pe plaiurile sudice.
Amintiri:o pietricica luata din decorul din interiorul Pic-ului.Un pulover negru primit cadou de la o vanzatoare pentru ca sunt din Brasov si zambesc frumos.Zambetul trist pe care il are Diurpaneus ( nume mai lung al stramosului nostru dac) in statuie de langa faleza.Aaaaapa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket