miercuri, aprilie 8

O bucatica de muzica

miercuri, aprilie 8
Doua trupe cu un feeling deosebit, despre care nu stiu prea multe, nu pot spune ca sunt un fan inrait al alor, dar pe care le iubesc intr-un fel ciudat si capricios.

Taxi
In primul rand, pentru mine Taxi= Ochelarii rotunzi si fumurii ai lui Teodorescu.
In al doilea rand, sunt extrem de originali ca sound si versuri...Au melodii vesele si triste, facute in gluma sau profunde, dar TOATE au acel "ceva". Il simti si asa poti recunoaste o melodie Taxi, chiar daca ai auzit-o prima oara.
In al treilea rand...I looove vocea nazala a lui Dan.
In al patrulea rand...Atitudinea degajata de trupa e tanara,adolescentina chiar. In declaratii au reflexii inteligento-haioso-serioase.
Si poate cel mai important motiv...asta
Prima melodie ascultata...Taxi-Suaue :)

Cargo
Think Cargo...Il vezi pe pletosul de Igrisan?
Au melodii frumoase, "grele", "barbatesti", dar foarte sensibile dupa tot stratul de spray Adidas.
Nu m-a interesat in mod deosebit ce a fost cu Kempes. Omul are voce foarte frumoasa, dar nu imi place sa suspin dupa zidari plecati in Australia.Igrisan este foarte bun si mentine putin din vechiul feeling al formatiei, asa ca ...ei canta eu ascult.
Prima melodie ascultata...(ca si toata lumea, de altfel...Daca ploaia s-ar opri).

2 comentarii:

Anonim spunea...

Think Cargo... eu il vad tot pe Kempes.
Nu scriu cu rautate cuvintele astea. Am citit foarte mult din ce ai scris pe acest blog si foarte multe mi-au placut ( drept dovada te-am si notat in blogroll-ul meu ). O sa las si alte comentarii... in care sa zic "de bine" ( nu ca acum o sa zic de rau dar... nici de bine n-o sa zic :) ).
Ca prima melodie Cargo ascultata de tine a fost "Daca ploaia s-ar opri" nu-i un lucru rau... Depinde insa daca te-ai rezumat la melodia asta sau nu? Daca nu... ce ai mai ascultat de la ei?
De Ovidiu Ioncu Kempes nu-i corect sa vorbesti ca despre un zugrav plecat in Australia. Kempes e una dintre cele mai bune voci pe care le-a avut tara asta. Kempes a fost un artist desavarsit... nu un zugrav... Pentru noi... fanii vechi Cargo... trupa asta s-a stins demult... intr-o seara... pe cand il priveam pe Kempes plangand pe scena Salii Polivalente in timp ce o mare de oameni il rugau sa nu plece.
De ce a ales sa renunte la Cargo... e simplu, e logic... Nimeni nu-l poate acuza..
Dar nu despre asta e vorba... Ideea e ca, daca vrei sa intelegi ce inseamna Cargo, trebuie sa uiti de Spiritus Sanctus si ce vine dupa...sa cauti "Povestiri din gara"... "Destin"... Atunci o sa vezi cine e Kempes si atunci o sa intelegi de ce fanii Cargo vorbesc despre trupa asta la timpul trecut... Fara Ioncu Cargo nu mai inseamna nimic... s-a transformt intr-un produs ieftin menit sa stoarca de bani masele ( pentru ca... sa fim seriosi... "Daca ploaia s-ar opri" e o piesa ok... insa nu-i, din nici un punct de vedere, iesita din comun... si cu toate astea... a devenit "hit" peste noapte din cauza ca a fost difuzata in mod excesit. S-a ajuns pana in punctul in care 90% din manelisti sa recunoasca piesa si sa-i stie versurile. Asta nu mai inseamna rock... si din punctul asta de vedere membrii actuali Cargo sunt mai de condamnat decat ar putea sa fie vreodata Kempes. Macar Kempes, atat cat a stat aici, a facut muzica pentru suflet... nu pentru a-si umfla conturile... )

Mara spunea...

Multumesc pentru ca ai comentat, am citit si te inteleg. Multumesc pentru ca citesti si imi pare tare bine ca iti spui parerea,am cautat melodiile si sunt foarte frumoase. A ajuns sa-mi para rau ca am scris despre ceva ce nu cunosc in totalitate. :)

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket