sâmbătă, aprilie 11

Ca-la-rasi

sâmbătă, aprilie 11
De obicei ma cuprinde o febra placuta. Imi place sa inghesui lucruri in geamantan, sa nu dorm o noapte intreaga pentru ca trenul intarzie etc.
Dar cheful de calatorie mi s-a taiat cand azi, in Brintex, cautand sosete si slapi pt. calatorie, n-am reusit sa gasesc o oaza de liniste (nici macar in mintea mea) in care sa ma afund in acea debara plina de haine, mirosind a plastic si a jeg.

Eh, m-am calmat, am mers cu bicicleta prin cartier...Luni dimineata iau rapidul de Bucuresti. Mai schimb un tren si ajung la Calarasi, unde o sa stau vreo cinci zile pentru olimpiada nationala la tehnologie. Si n-am mai vazut niciodata Calarasiul si sunt curioasa.
Din cartea de geogra am vazut (stiam deja aproximativ) unde e. La Dunare, pe langa Constanta. Prin el trece Dunarea (adicatelea bratul Borcea). Mereu mi-a placut Dunarea...De fapt de cand am stat o vara intreaga la niste pescari din Delta.
De pe wiki am inteles ca e un oras industrial (perspectiva nu prea imbucuratoare) si o recenzie a populatiei care incepe de prin 1833, lucru care ma intereseaza in mod deosebit (not!).
Eeee, dar acum sa vezi: am intrat pe un site de poze. In ele sta adevarul, in cele facute de amatori, amatori fascinati de orasul lor, indragostiti de el.
P.S: Pozele de aici


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket