joi, decembrie 31

Oh, I hate resolutions...

joi, decembrie 31
Dar anul asta vreau si eu una, deci (incep cu cele mai usoare :) ):

Sa fac curat prin blog

Mi-ar placea sa am timp si chef ca intr-o zi sa-l organizez cu tag-uri, sa scriu cu diacritice, sa am un blog micut si ingrijit...Dar avand in vedere ca nu sunt cea mai ordonata/rabdatoare persoana de pe planeta, o sa mai dureze ceva timp pana o sa se intample asta :)

Spooort

Foarte superficial, stiu(1/2 din americani au asta pe lista, dar la ce bun :)) )...Fiind prin excelenta o persoana lenesa (matza like: sleep, eat, sleep,eat...), sigur ca anul asta am mai sarit faza cu "eat" ca sa nu seman cu superbul meu motan care e aproape rotund, dar de la anul vreau sa alerg, sa sar, sa dansez...habar n-am, dar sa imi "misc fundul sexy din pat ;)"- citat Alex !

Sa am grija de mine

Pare egoist, stiu, dar credeti-ma, I NEED IT. Am nevoie sa stau o zi intreaga in casa cu o masca in par, ascultand Coldplay in timp ce imi fac unghiile la picioare si citesc ceva interesant. Dar nu numai din punctul asta de vedere, vreau sa am grija cu notele, sa nu complic lucrurrile mai mult decat e nevoie...Be zen, my dear!

Sa fiu draguta cu TOATA LUMEA

Anul asat am avut niste experiente neplacute cu mai multe persoane. Am descoperit ca cel mai frumos mod de a raspunde gesturilor urate e sa zambesti si sa te comporti frumos cu persoana respectiva. Cat despre prieteni, I can never be to kind to them...To the others, a stranger is just a friend you haven't met yet.

Not to fall in love

Glumeam! Desi n-ar fi o idee rea, avand in vedere ca azi era sa-mi sugrum pisica din cauza cuiva :)).

Sa apreciez toti oamenii pe care ii intalnesc

Am descoperit ca toti oamenii pe care ii cunosc au ceva special si ca nu exista nimeni prea plictisitor/ciudat ca sa nu am ceva de invatat de la el :).

Sa nu mai cert cu ai mei

Cred ca asta ar trebui sa fie ultima, pentru ca e cea mai grea. "Maraaa, du gunoiul, da cu aspiratorul, spala vasele, fa-ti curat, ai grija de sor'ta si nu...nu ai voie sa iesi in oras saptaman asta!"

Sa incep sa scriu serios

In afara de postarile aste incoerente, vreau sa incerc sa fac ceva dragut, gen povesti sau eseuri. My dear mom mi-a citit jurnalul (pe care l-a gasit sub canapea) si a zis ca, trecand peste partile in care sunt disperato-patetica din cauza baietilor, scriu chiar foarte bine si ii pare rau ca stau toata ziua prin casa si ma lenevesc in loc sa scriu :). That's her way of being nice :)).

+ sa citesc si sa postez despre 100 de carti*
+ sa ma uit si sa postez despre 50 de filme*
+ sa ascult si sa postez despre 100 de melodii
* daca nu fac asta acum, cat am timp, atunci cand?

So, that's about it...Sunt o persoana foarte ambitioasa, dar asta nu inseamna ca trebuie sa stiti voi tot :).
I wish you all a happy new year! Sa fiti veseli, fericiti, sanatosi si sa aveti un an asa cum va doriti voi!
Lots of kisses and hugs everyone, Mara :).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket