marți, decembrie 1

1 decembrie

marți, decembrie 1
Atentie, post incredibil de superficial! Pentru cei care doresc sa citeasca ceva care sa le hraneasca spiritul, le recoman aceasta selectie de citate ale lui Emil Cioran.


Poate ca e de vina generatia in care sunt nascuta, dar atunci cand ma gandesc la 1 Decembrie, nu ma gandesc la Romania...Ma gandesc ca e prima zi de iarna, ca mai sunt doar cateva saptamani pana la Craciun, ca acusi-acusi vin tezele. Astazi, de exemplu, m-am spalat pe cap, mi-am pus muzica pe MP3 si am citit Jane Eyre. Din cand in cand se mai auzea un "Le-le-le...Romania te iubesc" de la tv-ul din sufragerie si astazi a facut mama mamaliga, dar nu stiu...Parca anul asta n-a mai fost 1 Decembrie...Bine macar ca nu ne-au trimis la scoala :).

D.p.d.v. mai profund si spiritual, sunt mult mai bine decat saptamana trecuta. Eu si C am inceput sa vorbim destul de des, relatia aluneca incet-incet din zona "love-hate relationship"(lolz) in cea "i'm lucky i'm in love with my best friend", desi musiu e cam stresant in ultima vreme, I put my pretty face on and keep going 'cause he might be worth it :).
D. (alt). p.d.v. profunsd si spiritual, mi-e o ciudaaa ca nu ninge...Vreau sa imi iau bai de la colegii de clasa, sa imi inghete mainile prin buzunarele altora (lolz :)) ), sa mi se ude parul si sa-l usuc pe calorifer...Too many good things about winter... Now come on fuckin' clouds...I WANT SNOOOW

Probabil ca cititorii mei- pardon, sunt prea optimista- vreau sa zic cititorul meu a observat ca am devenit o persoana complet normala, fara metafore curgandu-mi din creier, fara dureri profunde si framantari patetice, fara intrebari existentiale etc. etc. ... Se poate spune, chiar, ca am inceput sa scriu la fel cum ar scrie orice pustoaica de varsta mea, sa scriu despre tipi, despre cum patriotismul sucks, in curand o sa va spun despre ce blugi mega-uber-extra-faini mi-am mai luat de la mol, despre cum am slabit 2 kg, despre noua melodie TH...
Sper ca n-am ajuns asa rau, piticul trendy de pe creierul meu a luat-o razna. Nu inteleg de ce sunt asa de fericita si de efervescenta ( chestia asta mi-a zis-o o colega si mi-a plact cum suna ;) ), pentru ca practic nu s-a intamplat mai nimic...The usual stuff...
Ah, de ce mint, ba s-a intamplat ceva...Dar nu e momentul sa povestesc asta, cititorul meu va afla la momentul potrivit despre ce e vorba, pentru ca trebuie sa pastrez ceva suspans si pentru ca am o emotional-issue de rezolvat mai intai :)

Deci, suspanssssss .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket