marți, septembrie 7

Bittersweet ...Prolog

marți, septembrie 7
- Aprinde-mi si mie tigara...
El rade si scoate bricheta din buzunar. Mi-e sila, ii urmaresc mana tremuranda si ma gandesc la cat de gresit e tot ce fac. In spatele blocului, sprijinita de zidul mazgalit, cu tigara in mana, in fata unui baiat care nu cred ca mai inseamna nimic pentru mine.

***
Imi aud zgomotul pasilor pe asfalt in timp ce autobuzul pleaca din statie, scartaind. Strada e intunecata si pustie, pare mai prietenoasa si mai intima asa... Imi scot hanoracul din rucsac si-l imbrac, pentru ca tricoul a prins miros de fum.
Stiu foarte bine ca ma port ca o proasta...Oare cum spunea Teo? Ca o oaie, acum imi amintesc.
Telefonul imi vibreaza in buzunar de ceva timp, dar nu-l observ decat acum. Raspund fara sa privesc ecranul, stiu exact cine m-ar putea cauta la ora asta...
- Neatza! Deja mi-e dor de tine...
Vocea lui ma irita.
-Serios? ii raspund plictisita.
-Kitty, ce-i cu tine? Si cand ne-am intalnit erai cu fundu'n sus...Zi-mi ce dracu' ai?
-Chiar n-am chef sa ne certam acum. E al naibii de frig, trebuia sa fiu acasa acum un sfert de ora si miros ca o scrumiera...
-Am inteles...Te las, vorbim pe mess cand ajungi acasa. Te iubesc!
Nu inteleg de ce ma enerveaza atat de tare...
-Vad daca intru...Si eu...Pa!
-Si tu ce?
-Alex, sti ce vreau sa zic.
Ii inchid, m-am saturat de fazele astea seci. De fapt, m-am saturat de Alex, de pachetele lui de Kent...M-am saturat sa vorbesc singura. Cum ajung acasa intru pe net si vorbesc cu Teo.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket