luni, septembrie 6

101 things about me...

luni, septembrie 6
1. Tot timpul mie greu sa incep si sa termin ceva.
2. Sunt egoista, de multe ori fara sa-mi dau seama.
3. Sunt prea putine persoane care chiar conteaza pentru mine in momentul de fata.
4. Tin un jurnal de aproximativ trei ani...E unul din singurele lucruri la care sunt consecventa.
5. Am momente in care sunt extrem de superficiala. Si din cauza asta am avut o gramada de probleme, deci incerc sa ma corectez.
6. Sunt un paradox in aproape toate privintele.
7. Imi place enorm sa citesc.
8. Cartea mea preferata e "Micul print".
9. Rad aproape tot timpul.
10. Sunt destul de impulsiva...Nu stau sa analizez decat daca e ceva ce mi se pare important.
11. Daca as putea alege un anotimp care sa dureze tot anul, as alege iarna. Macara asa sti al ce sa te astepti din aprtea vremii.
12. Daca as putea picta toata planeta o culaore, as picta-o mov
13. Daca as putea sa am raspunsul la o singura intrebare, as intreba "Cine sunt?"
14. Mi s-a dat , mai de mult, intr-un chestionar tampit, sa aleg intre a fi surda sau oarba...cred ca aleg sa fiu oarba.
15. Sunt convinsa, dupa cum zice Rares, ca viata n-ar insemna aproape nimic fara muzica.
16. Am un caiet foarte gros in care sunt numai versuri de melodii.
17. Sunt oarecum supersititioasa.
18. Primul lucru pe care il vad la un baiat sunt buzele /:).
19. Daca as putea schimba ceva la mine...m-as face mai hotarata si mai rabdatoare.
20. Ma atasez foarte usor de unele lucruri si unele persoane.
21. Insa nu imi ia mult sa uit pe cineva.
22. Sunt foarte mandra, si nu suport sa fiu jignita in vreun fel.
23. Sunt putine lucruri pe care chiar le urasc...
24. Cel mai mult urasc persoanele prefacute, sau cu "interese". Mai bine imi esti dusman pe fata decat "prieten".
25. Nu sunt foarte invidioasa, dar sunt mai geloasa decat ar trebui. ( sper ca stiti diferenta)
26. Imi place sa deschid geamul aproape de miezul noprii si sa trag mult aer in piept.
27. Citesc foarte repede si scriu relativ incet.
28. Pastrez o gramada de maruntisuri care nu inseamna nimic si care imi palc fara vreun motiv anume.
29. Plang foarte usor.
30. Cu toate astea, majoritatea persoanelor pe care le cunosc zic ca sunt "the happiest person they know".
31. Nu prea imi plac peisajele...Cum nu-mi plac tablourile fara personaje.
32. Imi place sa vorbesc.
33. Mie o frica teribila sa imbatranesc.
34. Uneori tastez prea repede si scriu aberatii neinteligibile.
35. Sunt mai copilaroasa decat ar crede unii.
36. Daca as putea manca ceva toata viata, as manca cirese.
37. Sunt prea influentabila.
38. Pot sa fiu foarte rea, si foaaaarte obraznica daca vreau.
39. Nu gandesc destul de plastic si de abstract ca sa pot sa scriu sau sa citesc poezie. Inca.
40. Am o placere vinovata in a citi romane politiste scrise prost.
41. Uneori "fac misto" de lucrurile de care sunt cel mai speriata.
42. Iti ia foarte mult sa ajungi sa ma cunosti.
43. Imi place sa merg pe strada fara destinatie si sa ma uit la oameni.
44. Sunt in stare sa vorbesc ore in sir despre nimic.
45. Sunt cea mai dezordonata persoana pe care o cunosc.
46. Seman mai mult decat imi place sa recunosc cu Scarlet O'Hara din "Pe aripile Vantului".
47. Florile mele preferate sunt...suuunt...nu am o floare preferata. De fapt nu prea imi plac florile.
48. Daca as putea avea o super-putere...mi-ar placea sa zbor...si sa citesc ganduri ;)
49. Visez cu ochii deschisi 80% din timpul in care sunt treaza.
50. Sunt genul de persoana care nu judeca dupa aparente.
51. Oricat de ciudat ar suna, I like living. Imi place sa mi se inatmple lucruri, sa ma cert, sa ma impac, sa rad, sa ma cert iarasi :))...
52. Daca as putea locui oriunde vreau, m-as muta...m-as muta...cred ca la mare in timpul verii.
53. Ador ninsoarea...si vantul puternic.
54. Imi pierd foarte usor lucrurile, dupa care le gasesc exact cand nu mai am nevoie de ele.
55. I love dancing with myself.
56. Imi place sa mananc ciocolata foarte incet ;))
57. Cred ca tin la foarte putine persoane.
58. Nu prea aveam incredere in natura umana inainte sa il cunosc pe Rares.
59. Ma aprind foarte repede...
60. Imi place sa imi aleg cu grija cuvintele cand vorbesc.
61. Uneori imi place enorm vocea cuiva, fara sa-mi placa neaparat persoana respectiva.
62. Prima oara m-am indragostit in clasa a doua, de Winnetou. Vorbesc foarte serios :))
63. Imi place s studiez atent oameni necunoscuti, dupa care sa ii descriu in detaliu.
64. In momentul de fata mi-as dori o saltea uriasa si incredibil de moale pe care sa topai pana mi se face somn si adorm :).
65. Imi urasc constiinta.
66. Am fost intrebata care e "cea mai misto senzatie" din punctul meu de vedere...M-am gandit ceva vreme, cred ca e primul sarut dintr-o relatie. Desi depinde, de la caz la caz...
67. Imi place la nebunie sa intru in casa si sa ma ghemuiesc sub paturi cand e ger afara.
68. In general, nu-mi plac oamenii batrani.
69. Cu toate astea, imi place mult sa vorbesc cu bunica, dar mai ales cu bunicul .
70. Mi-as dori o pisica...una lenesa, cu un aer superior si contemplativ.
71. Nu imi palc oamenii cu idei fixe.
72. Sunt foarte incapatanata, uneori uit si motivul :))
73. Am perioade cand ascult o melodie non-stop, dupa care uit complet de ea.
74. Imi place mult mirosul de portocala...ce vorbesc, il ador.
75. Nu pot functiona cum trebuie daca nu dorm cel putin sapte ore.
76. Uneori ma agit fara rost pentru niste lucruri de nimic...Incerc sa-mi reamintesc ca "nothing really matters".
78. Uneori mi se intampal sa privesc minute in sir in gol si sa ma gandesc la "nimic".
79. Imi place cum suna limba romana...Are o muzicalitate aparte, nu cunosc multa lume care s-o aprecieze.
80. Sunt atrasa de oamenii care au avut...o soarta tragica ( cat de ciudat suna). Vezi Kurt Cobain, Freddy Mercury...
81. In general, imi place sa traiesc momentul...nu ma gandesc prea mult la viitor.
82. Imi ia foarte mult sa pot iubi o persoana, in afara de familie ( pentru care asta vine aproape ca un reflex) nu prea cred ca iubesc pe cineva. Cel mult tin foarte mult la o persoana...
83. Sunt destul de curajoasa. Adica am momente cand nu mi-e friac de nimic.
84. Cand sunt singura si nu am ce face, imi imaginez lucruri total aiurea "to entertain myself".
85. Am un scris foarte ciudat. Astazi scriu incliant, spre stanga, maine spre drepta, poimaine cu litere de tipar...nici eu nu inteleg de ce si cum reusesc.
86. Nu stiu niciodata ce vreau. Stiu doar ce cred ca vreau, lucru foarte relativ...
87. Am incredere ca intr-o zi voi avea o idee geniala si voi scrie ceva realmente deosebit.
88. Ma impresioneaza toate nimicurile.
89. Nu cred ca imi doresc copii.
90. Nu am incredere absoluta decat in parinti si intr-o singura persoana...sigur stie cine e.
91. Vara care atrecut m-a schimbat mult...din multe puncte de vedere.
92. Exista o singura persoana cu care pot sa vorbesc oricat, oricand si despre orice....in afara de mama.
93. Mi-ar palcea sa cunosc toate limbile planetei.
94. Ma simt destul de ciudat ca nu mai stiu ce sa scriu despre mine...credeam ca sunt mai complexa de atat.
95. Mi-ar placea sa cred in povestea cu "sufeltele pereche"...Daca e adevarata, atunci poate as privi altfel unele lucruri.
96. Nu suport sa fiu singura mult timp...
97. Uneori sunt foarte lenesa...
98. Daca as fi putut sa-mi aleg sexul la nastere, as fi ales sa fiu tot femeie.
99. Imi place sa dorm.
100. Sunt foarte orgolioasa...
101. Cu toate ca sunt ametita, egoista, dezordonata, vanitoasa, superficiala etc le sunt foarte recunoscatoare persoanelor care tin la mn si ma accepta asa cum sunt...si sper ca si ele stiu ca sentimentul e reciproc ;)

1 comentarii:

Rareş spunea...

Pot spune ca, nu o sa cunosti niciodata o persoana 100%. Sunt convins de asta. Poti insa, sa o faci sa crezi ca o cunosti. ;)
Anyways, postarea este frumoasa, Mara. :) Apreciez efortul pe care l-ai depus, scriind-o la o ora asa de... tarzie. :D Multumim! :) O asteptam pe urmatoarea! :)

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket