marți, septembrie 14

Am crezut ca ma mint si ca te pot uita...

marți, septembrie 14
Nu prea pot descrie in cuvinte felul in care ma simt. Mi se pare ca totul e un dezastru. Toate chestiile care ma deranjeaza de ceva vreme s-au adunat, si acum m-am prabusit pur si simplu.
In seara asta mi-e frica sa ma gandesc, pentru ca totul pare asa, ca un nor negru deasupra mea. Si dau muzica la maxim, deschid larg geamul si ma prefac ca nu mai exist.
Am momente in care sunt la pamant din punct de vedere moral. Nu m-am mai simtit asa de aproape un an...Adica am avut o gramada de caderi ca asta, numai ca a fost acolo cineva care stia exact ce sa faca ca sa ma ridice. Nu imi vine sa cred ca acum ii simt atat de rau lipsa, si asta doar din cauza mea.
O sa fie mai bine. O sa fie mai bine. O sa fie mai bine.
Asta imi zic mereu. Pana o sa ajung sa cred.
Pana atunci ascult melodia asta....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket