joi, septembrie 9

About trust...i guess...

joi, septembrie 9
Nu se stie cand o sa mai pot scrie, asa ca m-am decis sa mai scriu cate ceva si despre mine...
Nu sunt genul de persoana care sa se simta bine singura...Am nevoie de prieteni, chit ca unii dintre ei numai "prieteni" nu sunt. Imi place sa ma inconjor de oameni, fara sa-mi pese prea mult de ce fel de oameni sunt ei.
Poate ca e principala mea greseala si motivul pentru care am avut atatea false prietene si probleme din cauza lor. Oricum, nu despre asta vroiam sa scriu, ci despre faptul ca, in ultima vreme, am inceput sa ma gandesc mai mult la...felul in care sunt legata de cei din jur.

In ultima vreme, am tinut legatura cu un cerc foarte restrans de persoane...Si sunt oarecum mandra de mine pentru chestia asta, pentru ca am inceput sa apreciez calitatea, nu cantitatea.
De asemenea, am invatat sa nu mai am o incredere oarba in oricine, si sa pastrez o anumita distanta emotionala pana ma conving ca o persoana imi merita sau nu increderea sau afectiunea. Pot parea egoista, dar mi s-a intamplat de multe ori sa imprastii cu sentimente in stanga si in dreapta si sa ma trezesc la realitate mai tarziu...
Faza asta cu increderea e valabila si in relatii ( o sa vorbesc in general, desii ma refer la un caz particular :))..de fapt, pentru mine conteaza mai ales in relatii.
Atata vreme cat cunosc pe cineva de cateva luni, nu pot sa fiu sigura de faptul ca el nu ma minte, isi tine promisiunile etc. , mai ales pentru ca locuim la 70 de kilometri distanta.
Si as fi total ridicola incercand sa-l monitorizez 24/7 si sa verific tot ce zice, si nici macar asta nu m-ar asigura 100% ca merita sa ma bazez pe el.
Dar avand in vedere ca am unele sentimente pentru persoana in cauza, trebuie sa ii acord ceva incredere, asa, din oficiu...cadou :)), la inceput. Si in functie de cum evolueaza lucrurile, decid singura daca ii mai dau :)).
M-am gandit mult, si cred ca toate asa zisele mele "relatii" de dianinte s-au stricat din cauza asta. Cineva s-a aruncat inainte si a avut incredere oarba in celalat inca de la inceput. Si cum uneori acel celalalt nu stia cat de mult se baza partenerul pe ei, au aavut o mica scapare...sau un amai mare. Si relatia s-a facut varza, pentru ca cineva a fost dezamagit de altcineva.
Cred ca nimeni nu va intelege nimic din postarea asta, dar nu prea conteaza.
Oricum, ideea e ca acum incerc sa pastrez o oarecare distanta fata de el ( si uneori e foarte greu, believe me) pana cand ma conving ca merita pentru ca nu am chef sa fiu dezamagita...din nou.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket