vineri, octombrie 2

vineri, octombrie 2
Mi-a mai trecut faza aia stresanta cu melancolia...Sunt iar vesela pentru ca n-o sa astept toata viata ceva ce se poate sa nu vina niciodata.
In ultima vreme am ras atata, cred ca e ca un medicament pe care al trebui sa-l iau cu lingurita, atata doar ca eu mi-am turnat toata sticla pe gat...

In momentul asta am pofta de iarna, de noiembrie tarziu. Zilele alea in in care ingheti, cu aerul recee care iti patrunde pan ala creier si iti limpezeste gandurile. Zilele in care eu si Alice urlam pe strada "We don't need no education/ We don't need no toughts controled..." ca sa ne incalzim, in care o luam la fuga prin pauze si ne bulgarim pana ne facem ciuciulete...
Mi-am dat seama ca n-am prea mai ascultat "rockereala" (cum ii zice Ally) de vreo doua saptamani (o eternitate), asa ca m-am gandit sa recuperez azi...

Scuzati stilul ne-filosofic, ne-literar, insenibil, obisnuit si deloc in stilul meu al acestei postari, numai ca in omentul de fata imi vin e sa urlu pe geam, sa plec undeva departe, s-o iau desculta pe strada...Am innebunit! M-ai innebuniiiit!
La intrebarea aia retorica, "Ce te-ai face fara mine?", o sa iti raspund acum...Exact ce ai citit mai sus. Uite ce-ai facut...

Ahm, scuzati outburstul de mai sus....Deci rockereala:




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket