luni, octombrie 5

Fucked up...

luni, octombrie 5
M-am lasat purtata de val si acum m-am trezit in alta lume...O lume ciudata in care nu mai recunosc pe nimeni-parintii, prietenii, colegii, Alice- toti sunt altfel.
Alice e exasperata si nu are chef de nimic, s-a saturat de mine si de telefoanele la miezul noptii din cauza lui, mama si tata urla in stanga si in dreapta si cauta motiv de cearta din nimic, colegii (masculi) ma cer in casatorie si colegele (femele) ma barfesc....
E ca si cum proasta mea dispozitie din ultima luna a intors lumea pe dos... O sa incerc sa fiu draguta cu toata lumea, o sa o ajut pe Alice mai mult decat de obicei, o sa glumesc, o sa fiu eu din nou...Decat ca e greu.
Nu vad nici o finalitate. Am impresia ca sunt intr-un vartej, ma tot invart, ma tot invart...degeaba.
Si ca sa fie totul complet pun si o melodie interesanta...
Marilyn Manson - The Nobodies
Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket