duminică, martie 29

Problema de ritm

duminică, martie 29

Mi-am adus-in mod brusc si inexplicabil-aminte de o plimbare pe sub Tampa de mana cu un baiat, partener de dans, mai mult amic decat "prieten",care imi placea si nu prea.

Stateam de mana, cand mi-am dat seama ca atunci cand el calca cu tenisul drept eu calcam cu bocancul stang. Mi-am amintit de dans si de momentele in care unul din parteneri ramanea in urma si sarea cativa pasi pentru a tine ritmul. Si asa m-am oprit un moment si am inceput sa pasesc iar...Numai ca si el a schimbat piciorul. Am mai incercat putin mai incolo. L-am calcat pe picior!
A inceput sa rada si mi-a zis :'Tu nu ma calci cand dansam si ma calci acum!!". Serioasa ii spun:"Avem o problema de ritm."Am inceput amandoi sa radem si sa numaram pasii, ca la dans. Parca aud:"Unu, drept, doi, drept, trei, drept!"

Momentele astea par compuse pentru ca sunt foarte metaforice. Cine stie, poate Dumnezeu are chef de filosofat ?!

P.S: Poza seamana izbitor de mult cu zona "pe dupa ziduri", si, desi era soare ca sa lumineze problema noastra de ritm, seamana izbitor de mult cu noi. Source.

P.P.S:Ne-am despartit dupa o saptamana din cauza unei probleme de ritm sufletesc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket