miercuri, martie 4

Despre noul blog...Incercari timide de multumire

miercuri, martie 4
Am inceput din nou...Nu dintr-un motiv mare si gras, ci din mai multe motive mici-mici.

M-am hotarat, odata pentru totdeauna ca uneori scriu prost. Asa ca imi urmez tendinta de a incepe de la inceput, pentru ca urasc sa repar ceva anume.
Am observat ca incep sa imi fac loc, asa timid, prin blogroll-uri. Multumesc mult celor care imi citesc postarile mai mult sau mai putin reusite. Mi-ar placea sa-mi spuneti si mie de ce :)

Nu vreau sa va dezamagesc...Recunosc faptul ca o sa scriu umpic mai rar. Cel putin acum, cu atatea olimpiade pe cap. Incerc sa-mi impun o anumita calitate a posturilor. Vreau sa fac aici exercitii de scris, sa notez pareri despre carti, desene...Toate astea iau timp.
Si o sa refac blogroll-ul, pentru ca acum stiu si eu cum e sa te uiti pe blogul unei persoane pe care o admiri si sa te vezi acolo, in dreapta. Vreau sa daruiesc placerea asta cat mai multor oameni.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket