miercuri, martie 25

Nimic

miercuri, martie 25
Zilele astea am facut NIMIC. Am scris NIMIC si am facut lucrurile ca un robotel. Si acum m-am trezit cu trei olimpiade nationale, altele judetene, intercalari...Mi-e ciuda de Info...Am facut NIMIC.
Se pare ca in fiecare weekend merg intr-un alt oras...Sambata viitoare la Bucuresti (Engleza), dupa la Iasi(nationala la romana), dupa intr-un oras care incepe cu S caruia nu i-am retinut numele (nationala la matematica), cine stie daca mai fac ceva si la alte materii, dar mi-ar placea sa mai ajung si prin alte locuri :).

Schimband subiectul, sunt FEEEERICIITA. De ce? Pai, in naucxeala asta de numere si literaturta, azi dimineata m-am sculat la ora 5 ca sa ma uit la stiri si sa vad cum a mers operatia lui Minculescu. Sper ca vecinii mei batrani si posaci, cei care stau sub mine, sa citeasca si sa inteleaga de ce la ora cinci dimineata cineva topaia dement, deranjandu-le sesiunea de luat antinevralgic.
Daca unul dintre oamenii insipizi care au scris comentariile rautacioase, cum ca "s-a operat din banii nostri" citeste, spun doar atat: Fuck you! Sunt mult prea extaziata ca sa incep sa povestesc despre valorile Romaniei si despre Mincu...E de-a dreptul bolnav sa te gandesti ca "mai bine astepta" sau ca " sunt bani de la mine din buzunar"- 20 de kilograme de ficat va spune ceva? Inteleg faptul ca mai sunt si alte cazuri, poate mai garve, dar pana la urma, a fost initiativa statului, iinitiativa bazata pe faptul ca e vorba de un decorat cu Meritul Cultural.Sa il ajute Dumnezeu (expresie rar folosita de mine) sa se termine bine cu rinichii(nu stiu daca e oficiala stirea, am auzit de ea), pentru ca eu si varu'miu inca il asteptam pe la Brasov. Am vazut multe urari de bine, majoritatea emotionante. Nu ne dam seama cat de frumos va fi ca el sa citeasca tot ce au scris fanii, tot ce AM scris...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket