marți, septembrie 29

Falling in Fall

marți, septembrie 29


Urasc-iubesc toamna asta.Toamna asta cu gust sarat de lacrimi, miroase a parfumul pe care nu l-am folosit toata vara, fosneste si emana o frumusete trista. Creion de ochi pe birou, langa o frunza roscata suflata de vant. Vantul nu prea cald, nici prea rece care te infasoara si iti ridica visele si melancoliile pana la nori.
Toamna asta e cea mai trista toamna din viata mea, dar imi pare bine ca este. Toamna asta am plans fara lacrimi.Toamna asta am imbatranit pe dinauntru. Toamna asta am adormit ascultand Luna Amara.Toamna asta a murit Buni. Toamna asta am inteles de ce si Speranta se afla in Cutia Pandorei.
Speranta ma apasa pe piept, ma exaspereaza. O urasc.
Toamna asta am inteles in sfarsit. Toamna asta sta sub semnul unei intrebari tulburatoare. Toamna asta stiu ce inseamna sa fi fericit.
Sunt bine, pentru ca stiu, undeva inauntrul sufletului meu, ca tot toamna asta o sa fie si toamna unei iertari, toamna in care o sa imi calc pe orgoliu si o sa ascult de mine, nu de alcineva.

I just won't fall in Fall.

Image source

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket