sâmbătă, septembrie 26

Dintr-un oracol

sâmbătă, septembrie 26

1. Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pag. 18 si scrieti al 4-lea rand:

“Pe cand toti mancam din strachinile noastre mari, aburinde, stufatul de carne si cartofi, m-a surprins cat de batran arata tata in seara aceea- batran si obosit. "(Ucenicul Vraciului- J. Delaney)-scriu din camera fratelui meu, deci n-am citit-o, desi mi-a recomandat-o de 2000 de ori :)

2. Fara sa verificati, cat e ora?
18:30

3. Verificati
18.26

4. Cum sunteti imbracat(a)?
Tricou galbeni,, boxeri negri si stilettos (prietenii stiu de ce :) )

5. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?

La tavan.

6. Ce zgomot auziti, in afara de cel al calculatorului?
I don't believe you- P!nk

7. Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
Nu vreau sa-mi aduc aminte

8. Ce-ati visat ieri noapte?

O pisica indigo care ma privea si mie mi-era frica.

9. Cand ati ras ultima data?
Ieri...cred.

10. Ce aveti pe peretii incaperii in care sunteti?
Un afis cu WoW (again, i'm in my bro's room)

11. Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara? O casuta pe plaja pentru mama, un aboment pe viata la WoW pentru tata, un pian pentru little bro', o jucarioara misto pentru sor'mea si o chitara electrica pt Alice.

12. Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
Elf...dragut de tot.

13. Ati vazut ceva neobisnuit azi?

Nu.

14. Ce parere aveti despre acest chestionar?
Slightly entertaining.

15. Spuneti-ne ceva ce noi nu stim inca.

Mmmm..."Voi" le stiti pe toate.

16. Care ar fi prenumele copilului vostru, daca ar fi o fetita?
Sunt prea multe care imi plac ca sa pot alege...Ana suna frumos.

17. Si daca ar fi vorba de baiat?

Iarasi mi-e greu sa aleg....Teo cred.

18. V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?

Destul de serios, din pacate.

19. Ce-ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile Raiului?

Te-am adus aici doar ca sa vezi ca Darwin n-are dreptate...Hmm, esti draguta, poti ramane :).

20. Daca ati putea schimba ceva in lume, in afara de politica, ce ati schimba?

Fiecare ajuta la producerea hranei si bunurilor, fiecare se foloseste de ceea ce are nevoie...No money, no stupid jobs.

21. Va place sa dansati?

Depinde cu cine.

22. George Bush?

De cand a devenit G. Bush o intrebare de sine statatoare?

23. Ce-ati vazut la televizor ultima data?

Un documentar foarte "moving"..."Undying love".



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket