sâmbătă, ianuarie 29

...In theend we only have one life to live...

sâmbătă, ianuarie 29
* dati play inainte sa cititi.
* postul de mai jos nu e adresat nimanui in particular, dar e inspirata de cateva persoane :P



Ma gandesc la un loc cald si intunecat :)...Oriunde, cel mai probabil doar undeva in mintea mea.

Ne prefacem ca nu ne cunoastem...E doar intuneric si noi...Stralucirea din ochii tai ma sperie, imi aduce aminte de un animal.
Desi nu ne atingem fizic, gandurile ne sunt tangente. E atata tensiune intre corpurile noastre acum, incatne vine greu sa ne atingem, parca impinsi inapoi de energia asta ciuadata dintre noi.

Inima imi bate tare, gat sa-mi sparga pieptul. Simt cum un val de caldura imi aprinde obrajii. Inchid ochii pentru o clipa, apoi iti simt rasuflarea gandilandu-mi fata.

Imi mangai parul cu varful degetelor. Inspir puternic, simtind un influx electric pe sirea spinarii. Infrigurata, iti caut buzele...De-abia le ating cu ale mele, indepartandu-ma de fiecare data cand imi cauti sarutul.

Incet,imi strecor mainile fierbinti pe sub straturile de haine dintre noi. Fara sa observam suntem deja lipiti. Totusi, buzele mele inca te mai chinuie...
Zambesc usor. Stiu cat de mult iti place...Te dezbrac incet in timp ce mainile tale imi traseaza conturul corpului.
...

Intinsi unul langa celalalt, imi prinzi sovaitor mana.
" Acum cred ca merit" imi spui, in timp ce ma saruti avid...Te las.
In the end, we only have one life to live.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket