luni, ianuarie 17

luni, ianuarie 17



Ia-mi mainile fierbinti intr-ale tale fara sa-ti pese de vanataile, semnele si juliturile de pe ele.
Mangaie-mi suvitele rebele, buclele ciufulite si varfurile despicate...
Strange-mi corpul in brate, oricat de imperfect ar fi...
Saruta-mi buzele crapate de la frig si avide de dorinta...
Ia-ma asa cum sunt si nu-mi cere mai mult decat iti pot da...
...pentru ca o sa incerc sa-ti dau oricum.
Gandeste-te la mine inainte sa adormi pentru ca si eu o sa fac la fel...
...poate o sa ne intalnim in vis :) ( desi tu nu visezi niciodata, mai bine...aseara am visat ca mi-a cazut un dinte)
Priveste-ma in ochi cu privirea aia pe care o ai atunci cand zambesti...
...ca sa-mi aduci aminte ce ochi frumosi si VERZI ai :P

De fapt, nici nu e nevoie sa-ti cer toate astea...Pentru ca le faci deja...
It's just a matter of how long you'll be doing it...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket