luni, octombrie 18

Regrete...

luni, octombrie 18


Asculatm melodia asta la radio...M-a pus pe ganduri, nu pentru ca ar fi pe gustul meu, dar...

Poate ar trebui sa nu ma mai gandesc la asta...Adica pana la urma nu regret nimic din ce am facut. De fapt, nu fapta in sine e cea pe care o regret, ci urmarile ei.
Pana acum am cunoscut doar doua persoana cu care sa simt ca ma potrivesc perfect...Stiti, astrologia asta nu e doar bullshit...

In fine, in fine, o sa scriu tot ce simt alta data.

Deocamdata ma gandeam la ceva foarte ciudat. Cineva, o persoana din familie ( de sex feminin), care nu m-a ami vazut de 3 luni, mi-a zis ceva interesant, pe care am inceput sa-l remarc si eu, personal.
M-am schimbat fizic. Foarte mult, din cate inteleg. Adica, nu stiu, observ ce spun altii despre mine, cum ma privesc baietii...E chiar interesant si nu pot zice ca imi displace :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket