marți, octombrie 5

Las' ca trece!

marți, octombrie 5
Putem transforma orice intr-o tragedie. Stiu asta din proprie experienta. Si totuisi acum nu e vorba de mine.

Nu stiu de ce fix acum multe persoane care imi sunt foarte apropiate clacheaza. Din motive mai mult sau mai putin importante. Ideea e ca nu prea am cum sa le ajut, si sunt cam frustrata din cauza asta. Pentru ca atunci cand se intampla sa-mi cada si mie cerul in cap, trebuie sa ma ridic singura.

Oricat de mult mi-ar repeta cineva ca nu e nimic, ca trece, nu imi revin pana nu imi dau seama singura de asta. Asa sunt eu, si nu pot sa-i judec pe ceilalti decat in functie de mine.

Dar eu nu ma consum. Dupa doua ore de facut urat, imi revin. Poate ca am norocul sa fiu mai puternica decat altii si sa pot sa tin pentru mine tot....Daca asta se poate numi putere.

E normal sa ai momente din'astea. Dar unii se consuma prea tare emotional si fizic. Si mi-e frica pentru ei. Oricat de mult incerc sa-i ajut par stangace si nu cred ca reusesc mare lucru. Si nu stiu ce sa fac altceva decat sa fiu langa ei si sa-i asigur ca pot sa se bazeze pe mine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket