sâmbătă, octombrie 16

Nu ma uit in urma mea....

sâmbătă, octombrie 16
Nu am somn....Deloc. Si asta pentru ca...
Nu stiu, sincer. Simt ca imi lipseste ceva,desi nu imi pot da seama ce. Si totusi...
Vreau sa alerg prin ploaie, sa am aprul ud si rece. Sa calc prin balti sa ma fac leoarca. Sa ma trezesc. Sunt prea amortita. Simt ca merg tot inainte fara sa ma uit in jur.
De fapt, nu. Ma uit prea mult inapoi. Si nu stiu....Nu inteleg ce vreau si in ce directie merg. Astept cu nerabdare momentul in care o sa-mi dau seama ce vreau de la viata. Deocamdata merg pe orice drum doar ca sa nu am opresc si fac o gramada de lucruri de-a drpetul stupide fara vre-un motiv anume.

Uneori vreau sa par mai superficiala decat sunt. Adica, uneori chiar imi pasa. Si atunci nu inteleg de ce trebuie sa dau tuturor impresia ca ma doare in pix.
Am nevoie de cineva care sa ma asculte mai mult ca oricand si cred ca am gasitt cateva persoane. Insa imi vine foarte greu sa am incredere in cineva, asa ca...sunt prietena tuturor, dar, in acelasi timp, a nimanui.

Oricum, maine dimineata o sa rasara soarele si o sa fiu fericita...Pana la urma, asta e important, ca reusesc sa am fac fericita :) Dar tot vreau sa ploua. I've never kissed in the rain :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket