luni, iulie 26

All the things he said...

luni, iulie 26
Mi-e foarte clar ca, intr-o oarecare masura, are dreptate.
Cei care stiu ce-a zis ar sari cu gura..."Tu nu esti asa!"...Si nici nu incerc sa zic ca a fost sau ca este indreptatit sa-mi vorbeasca in felul ala. Dar totusi are putina dreptate, si o sa si explic de ce.
Nu ma refer la ceea ce s-a intamplat acum. Am procedat cat de corect ar putea proceda orice persoana in situatia mea.
Ma refer la lucrurile pe care le-am facut inainte. Prostitul cu baietii de a noua, chestii din'astea. Care pana la urma au fost doar distractie, nimic serios...Dar totusi, pot sa inteleg ca a durut.
Asa ca intr-un fel potsa spun ca merit tot. Desigur, putea sa se termine in termeni mai buni, el putea sa reactioneze altfel, dar asta este. N-o sa ma plang in stanga si in dreapta, pentru ca as parea ipocrita...Pana la urma sunt doar cuvinte, nu ma afecteaza...Sau asta incerc sa ma fac sa cred.

Schimband subiectul, plec la mareeee :) Peste exact 6 ore si 14 minute :) Nu e mega-super-misto? Imi vine sa topai prin casa :) In fine, nu pot sa fiu la fel de fericita ca in ceilalti ani, pentru ca...Nu din motivul de mai sus, domne-fereste...Ci pentru ca mi-e tare dor de cineva ;)

Si in final o melodie care nu are NICI O LEGATURA cu inceputul postului...Pur si simplu e infiorator de frumoasa, pot sa inteleg ce vrea sa zica...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket