luni, mai 3

Cateva fraze...

luni, mai 3
...in care cred.

"Sa nu ne mai vedem! Pentru ca de fiecare data cand te vad ma doare stomacu', si-am emotii ca la examen, si mi se inroseste pielea..."

"Nu poti invoca dragostea drept scuza pentru o relatie obscena..."

"E ca si cum as spune ca viata de la oras m-a facut sa ma indragostesc de tine..."

" Este azi, 10 Iunie, si te-am sunat sa-ti spun "La multi ani!". Desi tu nu ma mai iubesti asa cum te iubesc eu pe tine. Desi si tu o sa ma suni de ziua mea, dar asta nu inseamna iubire ca iti aduci aminte cand e ziua de nastere a oamenilor....Iubire e atunci cand nu pot sa traiesc fara tine...De ce ma chinuiesti? De ce ti-e teama?... Ce vrei, sa ma jupoi de vie? Vrei sa sangerez pana la moarte de dorul tau? Esti o bestie! ...iar eu sunt carpa ta de sters pe jos, sunt umbra ta.
Si chiar daca nu sunt prima care te-a sunat sa-ti spuna "La multi ani!", sti foarte bine ca sunt singura care conteaza...Pa! Te iubesc! Pa..."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket