miercuri, mai 6

Iaasi

miercuri, mai 6

Ganditi-va la un cuvant drag, la unul moale si cald, cu ochi albastri si miros de iarba. Nu stiu la ce v-ati gandit voi, dar eu ma gandesc la Iasi.
L-am intalnit prima oara la miezul noptii, dupa o zi intreaga petrecuta in compartimentul caldut, cu miros de portocale, al acceleratului Brasov- Iasi.
Gara e o biserica de marmura, cu bolti albe si ferestre romantic sculptate in pereti, un altar al calatoriilor-mai ca-ti vine sa ramai acolo o ora-doua, ca in muzee, si sa spui mandru:"Am vizitat Gara Iasi!".
Strabateam, cu geamantanele pe genunchi, seara racoroasa intr-un microbuz in care rasunau ecouri de teatru radiofonic.

(doar pana aici am reusit sa fiu coerenta)
Copou.
Soare.
Crengi in stanga-dreapta-sus-jos.
Tei.Inspiratie.Emin.
Case cu adevarat case.
Oras sub o cupola, protejat de trecerea timpului.Vechi.Intim.Cald.
Vant.Sera.Lalele.Turn al florilor.Parcuri.Trotuare batute la pas.Teatre.
Pasul meu in Sala Pasilor Pierduti.Sabin Balasa.Mare.
Carturesti.Carte draga.Ceai.
Aripi frante.Olimpiada viselor.Lacrimi.Frustrare.
Lacramioare.Vagon.Plecare rece.Napolitane.Romane politiste.

Image source

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket