marți, octombrie 16

Mi-as dori...

marți, octombrie 16
Mi-as dori sa ma indragostesc inca o data. 

Sa pot sa te privesc in ochi si sa-mi alerge inima-n piept ca la maraton. 
Sa te sun doar ca sa-ti aud vocea. 
 Sa inchid ochii si sa te rog "Spune-mi o poveste."
 Sa ma pot gandi la tine atunci cand nu pot sa adorm. 
Sa ma trezesc dimineata cu o pofta nebuna de tine
vreau sa ne tinem mereu de mana. 
Sa te sarut ca sa iti inchid gura atunci cand spui vreo prostie.
 Sa nu mi se para niciodata ca ceea ce spui e o prostie.
 Sa am impresia ca nu exista doua persoane pe lumea asta care se cunosc mai bine.
 Sa mi se para dragut atunci cand te porti ca un copil.
 Sa simt ca ma potrivesc perfect in bratele tale. 
Sa nu ne putem dezlipi unul de altul. 
 Sa pot sa ma gandesc la tine atunci cand ma fac de rusine si sa spun "Nu sunt chiar atat de proasta...Tu ma iubesti."
 Sa mergem impreuna pe strada si sa stiu ca sunt mai fericita decat fiecare persoana pe langa care trecem. 
 Sa ne sarutam mereu, peste tot, fara sa ne pese de lumea care se holbeaza.

 Sa te iubesc.


  Iarta-ma...am incercat. Am sperat ca daca vreau sa iubesc, pot. Incep sa ma conving ca nu sunt numai proasta, ci si cruda.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket