miercuri, august 1

You can't always get what you want...

miercuri, august 1
...but sometimes you might find you get what you need :)

Ultimele saptamani au fost...off...frumoase intr-un fel straniu si greu de inteles. Pana si reintalnirea cu persoana pe care am iubit-o un an si ceva a fost relativ lipsita de resentimente din partea mea. A avut meritul de a-mi aduce aminte de o perioada insorita si pupacioasa a vietii mele :)

In orice caz...Nu imi pare rau ca lucrurile nu au mers conform planului, ba chiar am realizat ca uneori primim exact lucrurile de care avem nevoie...de prieteni, de zambete, de pepene galben si rosii proaspete...si de dragoste :)



2 comentarii:

Roxa David spunea...

Mă bucur pentru tine :)


Nu știu dacă-ți mai amintești - am petrecut o seară împreună la Iași primăvara asta, ne spusese o fată ca semănăm și am plecat de la "discotecă" în camera ta, nemaisuportând "muzica"; am ascultat, alături de colegii tăi de lot, povești din viața ta, pe care mi le mai amintesc destul de bine și-acum. Ce pot să spun? Am simțit, într-un fel, că mai există și suflete de calitate în lume.
Nu știam cum să dau de tine, aveam numai adresa blogului tău. Dacă vrei să mai comunicăm, spune-mi o modalitate. Ți-aș lăsa facebook-ul meu, dar mi-ai spus că tu nu ai.

So I will be waiting. :D

Mara spunea...

Hey :)...Cum sa nu-mi amintesc de tine?
Mi-am facut si eu facebook...Te-am cautat acum si ti-am dat "add" :)

Nu ai idee ce surpriza placuta mi-ai facut :)

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket