miercuri, septembrie 7

Out of this world...

miercuri, septembrie 7
AND I'M BACK :) Si totul pare ciudat...Presimt ceva fi9arte urat, ca sa nu mai spun ca incepe scoala. Si imi pare rau ca dupa Venetia, Florenta, Viena si Paris, eu inca sunt aici, intr-un loc mic in care nothing ever happens :)

Deci acum ascult ceva care sa ma faca sa ma simt mai bine.



Uneori mai indragostesc de o voce atat de profund si salbatic incat raman uimita de mine insami.
Stiu ca prima mea dragoste a fost Freddy Mercury. Am impresia ca vocea lui vine din suflet, nu din plamani :) In concert, mii de oameni sunt la picioarele lui, vrajiti de o voce venita parca din alta lume. De fiecare data cand il ascult am fluturasi in stomac si simt ca traiesc.

Mai mult de atat, cantecele lui imi dau putereqa sa ma ridic si sa zambesc. Si asta e cel mai important, e SCOPUL pe care ar trebui sa-l aiba orice muzicican.
Dar cel mai important, ascult Queen can

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sper ca ai avut o vacanta frumoasa!:)

Anonim spunea...

And yeah si mie imi place Queen!:x

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket