vineri, aprilie 22

Hmm.

vineri, aprilie 22
Stau cu privirea atintita undeva departe si simt cum se misca incet pamantul cu mine.
Cu genele apropae lipite de somn, m-am pierdut putin printre cuvinte. Pana la urma, ceea ce scriu nu e decat o expresie a ceea ce simt si traiesc. In nici un caz nu e o...reflectare realista a felului in care sunt on a daily basis.
Si asta nu din ipocrizie sau din snobism...Dar pentru ca imi trec atatea prin cap, si nu exagerez...Fraze intregi gata facute care imi umplu gandurile de fiecare data cand stau degeaba si incerc sa nu ma gandesc la nimic.
Whatever, am gasit o melodie foarte frumoasa. Nu neaparat versurile, care sunt cam penibile, dar linia melodica iti taie respiratia. E materializarea perfecta a unui sentiment pe care il am numai in prezenta unei anumite persoane.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket