vineri, noiembrie 5

vineri, noiembrie 5
...Cea mai la indemana fericire in momentul de fata ea cea la sticla, la pachet, la pliculet...fericire pentru lasi, neconditionata, practic, decat de bani...Si nici multi bani nu-ti trebuie, de fapt, ca sa fi "fericit" asa, nu-ti trebuie nimic...

...Am mai auzit ca dragostea te face fericit. Probabil. Imi pot da seama de ce, dar si fericirea asta...De cele mai multe ori dragoste e doar de o singura parte, din cate inteleg eu...Si atunci...mai are rost fericirea care depinde doar de cineva?...Oare mai are rost sa te bazezi pe un factor in care nu poti avea incredere.
Am trait si eu sentimentul ala caldut...God forbid, nu a fost iubire...Dar...cel putin infatuare adolescentina...stiu ce e aia. Si mi-am batut joc de cineva...Asa, cinic, cum stiu eu s-o fac. Stiu ca o sa se intoarca inapoi...De-aia mi-e mie frica acum...o "fericire" de cateva zile nu merita plansete si drame dupa...

In fine, deja divaghez. Pentru mine fericirea adevarata e aia pe care ti-o faci singur. Poate dureaza 10 secunde...Dar macar sti a pentru alea 10 secunde esti responsabil numai tu. E mare lucru sa te poti fericit...cel putin asa cred eu...nu stiu...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket