duminică, noiembrie 7

10 things I hate about you...

duminică, noiembrie 7
Urasc faptul ca traiesti la 74 de kilometri de Brasov...Adica urasc e prea putin spus...It fuckin' drives me crazy!.
Urasc faptul ca faci pentru mine lucruri pe care eu nu le pot face pentru tine x-(
Te urasc pentru ca ajungi mereu la timp si eu mereu intarzii, asa ca ma simt eu mereu prost >:P.
Te urasc pentru ca zici ca ai ochii caprui cand de fapt ii ai verzi...
Te urasc pentru ca asta e singurul subuect pe care ne putem certa...Si mie imi place sa ma cert.
Te urasc pentru ca ai o replica pentru orice si pentru ca esti mai narcisist decat mine :P
Urasc faptul ca nu ma crezi atunci cand iti povestesc cat de rea sunt.
Te urasc pentru ca tu faci de toate si eu sunt atat de lenesaaaa...
Te urasc pentru ca imi spui "te iubesc" foarte rar si far sa ma astept, asa ca mi se inmoaie genunchii si nu mai pot gandi clar de fiecare data.

Si cel mai important, te urasc pentru ca daca nu te-as iubi nu as mai avea de ce sa te urasc :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket