joi, noiembrie 12

Ideah

joi, noiembrie 12
Teoretic, mie nu mi se intampla nimic...Si totusi in capul meu lucrurile se incurca, se imbarliga, pana devin un amalgam ciudat. Spre deosebire de altii, eu nu cred ca e o prostie sa iti complici viata: e doar un truc pentru a o umple.

In ultima vreme am inceput sa ascult si mai multa muzica. De toate felurile (pop, rock, rap, clasica...), de oriunde, oricum.Asta-i un alt mod de a-mi umple putin golul de dinauntru. Nici macar nu stiu de ce mai e acolo, teoretic sunt fericita:
-am o familie relativ ok;
-sunt tanara si sanatoasa;
-am multi prieten;
-am note ok la scoala;
-nu imi lipseste aproape nimic;
-am prieten, chiar :)

Imi poate explica cineva de ce ma simt prost? M-am hotarat sa fiu darguta cu cei din jurul meu acum ceva timp sa imi iese chiar bine; nu m-am mai certat cu nimeni de mult, am invatat sa uit de oamenii care nu ma invata nimic bun, sa ignor oamenii care imi fac rau si sa nu imi consum energia pe cei care nu merita.
Poate acum nu e momentul sa fiu fericita...

Dimineata aerul curat s-ar putea sa-ti sparga fata. Here is where your book begins. Asta ne este viata si moarte, un etern sfarsit si inceput. Meet a girl with far away eyes. Zidurile stiu cat ne-am iubit. Nothing lasts forever, even though november rain.
And everything's all by the way . Esti prea sus ca sa te mai gasesc. I'll be dancing with myself. Eu ti-am alergat prin vene. Bleed it out. Get off my bed. And I held your hand through all of this years. We're just two lost souls swimming in a fish bowl. Dar tu esti a altora, niciodata doar a mea. We're the ones who made you. I've been locked into your heart-shaped box. De-ar fi sa vii. You're clouding up my mind. Sometimes I feel like I have no partner. I'm so happy cause today I find my friend, they're in my head. Care zambeste.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket