duminică, noiembrie 8

Diverse...(si foarte stupide)

duminică, noiembrie 8
Timpul nu exista...E doar o inventie stupida, dar necesara .

Mi-e pofta sa traiesc. Nu prea mai sunt legata de nimeni si de nimic...Vreau sa citesc mult, sa dansez pe strazi, sa vorbesc tare si sa mananc inghetata in timp ce ninge. Nu prea mai imi pasa de ce zic ceilalti, pentru ca la sfarsit tot ce ramane din noi sunt amintirile celorlalti, traim unii prin altii, iar un om nu moare cu adevarat decat atunci cand toata lumea l-a uitat.

Imi iubesc prietenii. I-as imbratisa pe toti si i-as gadila si le-as urla in ureche ca ii iubesc...Mi-e foaaaarte dor de ei, dar e vina mea ca i-am dat pe toti pentru 2 mesaje siropoase pe saptamana si vreo doua french-uri pe luna :) O sa ii castig la loc cu prajituri de la cofetarie, cu servetele si cu promisiunea solemna ca nu voi mai vorbi despre Ştim-Noi-Cine (daca Ally citeste => Ally rade).

Sunt sexy. Sunt frumoasa. Sunt irezistibila. Tipi pletosi cu fund misto si ochi albastri, pazea ca vin!:))...Asta a fost piticul in lenjerie sexy de pe creierul meu. Acum serios vorbind, o sa-l las pe "uby" agatat in cuier putin si o sa incep sa traiesc ;).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket