vineri, iunie 22

Breathe in...Breathe out...

vineri, iunie 22
 In casa asta atmosfera e toxica...E o tensiune oribila, examenele mele si ale lu frate'meu, maica'mea care e mai stresata decat amandoi la un loc si vremea asta oribila care ne pleosteste total.
 Pe de alta parte, eu incerc sa-mi gasesc un fel de "safe place"...Un loc in mine insami in care sa am liniste, racoare si motivatia necesara sa termin variantele la mate. Calculatorul meu antic has just broke down, asa ca ma adancesc si mai tare in semi-izolarea din ultimele luni, mai ales ca cum nu mai merg la scoala, asa ca mi-am petrecut ultima saptamana in pijamale, mancand tot felul de chestii bizare de prin frigider si uitandu-ma la House M.D. cu culegerea de mate pe genunchi.
 Desi diriga ne-a implorat sa nu iesim din casa ( dus, dom'le, cartea in fata, mananci dom'le, cartea in fata), incerc sa scap de bombanitul constant al lui bunica-mea si sa dau jos chestiile pe care le mananc din plictiseala mergand ori pe la sala ori cu bicicleta alaturi de diverse persoane mai mult sau mai putin simpatice.
 Cred ca sunt putin hooked on endorphins in ultima vreme. Adica ador sentimentul pe care iti arunci hainele ude si te bagi in dus dupa 2 ore in care ti-ai golit capul si ti-ai facut praf corpul :)). Sau somnul ala de dupa 15 km de pedalat.
 Plus, plus, PLUUUS...ca in ultima vreme imi pun tot sarmul si o parte din inteligenta (ce mai ramane dupa variante) la lucru pentru cineva care chiar merita. Mi-a lipsit sentimentul, mai ales ca provocarea e destul de mare ( very smart guy, too gentleman-ish ) si eu am nevoie de self-assurance si de pupici :)
 OK, OK....deci in concluzie...

 Cred ca toate momentele stresante isi au rolul lor. Fiecare reactioneaza foarte diferit, de aceea nu ar trebui sa judecam sau sa fim judecati acum, cand nici noi nu mai stim ce e cu noi...
 Asa ca dragii mei colegi, daca vreunul din voi citeste, respirati si duceti-va ( macar cu gandul ) acolo unde sunteti doar voi ( si culegerea, desigur :)) ). Vizualizati-va in septembrie, in a9-a, la liceul al care vreti voi, cu colegi/colege hot si super de treaba si profi care dau numai zece... Stergeti-va din vocabular cuvintele : dezamagire, esec, greseala, voi-intra-la-auto...Si acum puneti mana pe carte si invatati.
  Poate veti fi la fel de stresati in continuare, dar asta e... Macar ati incercat.

1 comentarii:

Rareş spunea...

Poate că dacă vremea era mai frumoasă, percepeam totul altfel... sau cel puțin diferit. Mai frumoasă în sensul în care aveam parte de mai puțină caniculă afară, mai multă ploaie, poate... sau măcar nori. E-un factor de stres în plus, iadul de afară nu e ajută, în casă e irespirabil...

Mda, poate că se va termina vreodată, God knows. Tot ce știu e că nu se va termina bine pentru mine, simt asta. Mă rog.

Ne vedem la examene, probabil. Mult succes ție și fratelui tău.
Btw, îmi place postarea. ;]

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket