vineri, ianuarie 20

Nu e vina mea...

vineri, ianuarie 20
 FAC CE-MI SPUNE INIMA :)
 Daca ai avut o zi proasta, zambeste...

 Cand sunt cu tine, si ma simt bine, fac ce-mi spune inima...
 Stiu ca suna cliseic, dar serios...putea fi mai rau.
 Marea-i albastra…Tu esti frumoasa, asta-mi spune inima...
 Lasa-ma sa te conving ca "today is the day you JUST DON'T GIVE A FUCK"

Astazi, este soare afara, e primavara! Fac ce-mi spune inima…
Si ce daca e o vreme de cacat?...AZI E SOARE AFARA, MAI!

Baby, cand ma uit pe fereastra lumea-i a noastra, asta-mi spune inima!
Si ce daca v-ati certat?...TREZESTE-TE, si spune-i ca e fraier(a).

Nu ma-ntreba tot ce-mi spune inima,e vina mea…Fac ce-mi spune inima!
Chiar asa? ce drept are el sa te intrebe? :P Daca te enerveaza inchide-i gura.

Ma iei de mana, mergem… spre luna. Asta-mi spune inima!
Si na, nu v-ati dus...Mare chestie, nici nu era as misto locu' daca ma intrebi pe mine.

Am o idee…Calea lactee!Asta-mi spune inima...
Vezi, ai gasit...

Nu ma-ntreba tot ce-mi spune inima, e vina mea…Fac ce-mi spune inima!
EXACT, EXACT...acum, da volumul la maxim si tipa :)




ASTAZI ESTE SOARE AFARA! E PRIMAVARA! ASTA-MI SPUNE INIMAAAA!



1 comentarii:

Ursy spunea...

Nu-mi place soarele vostru sexy, dar admir atitudinea ta optimista. It makes me happy too :)

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket