joi, decembrie 30

Imi doresc...

joi, decembrie 30
Ce ar fi ca sa ni se indeplineasca tuturor toate dorintele?...Mai gandeste-te putin...Probabil am fi cu totii cam dezamagiti...
Pana la urma dorintele nu sunt frumoase decat atunci cand nu se indeplinesc.

Imi doresc sa ninga cu fulgi calzi.
Imi doresc sa fie soare in fiecare zi.
Imi doresc sa ploua doar cand vreau eu.
Imi doresc sa mananc ciocolata in fiecare zi.
Imi doresc sa nu existe decat iarna si vara.
Imi doresc sa nu imi mai uit castile acasa.
Imi doresc sa pot sa merg cand vreau unde vreau.
Imi doresc sa arat ca Adriana Lima.
Imi doresc sa am ochii verzi.
Imi doresc sa nu imi mai fie pofta de ceva dulce in fiecare dimineata.
Imi doresc sa am replici pentru toti loserii care se iau de mine pe strada.
Imi doresc sa nu ma mai manance nasul cand am aluat de cozonac pe maini.
Imi doresc sa nu imi mai fiie frig cand toat alumea moare de cald.
Imi doresc sa nu mai incurc numerele in agenda telefonica.
Imi doresc sa nu mai fiu asa de lenesa.
Imi doresc sa nu mai fie asa de departe...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket